دانلود آهنگ حمید هیراد عاشق
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام عاشق

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام عاشق کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عاشق با صدای حمید هیراد از شب صدا

Download New Music Hamid Hiraad – Ashegh

ترانه: هادی زینتی, موزیک: حمید هیراد, تنظیم: تایماز اطاعتی

منتشر شد.

حمید هیراد عاشق

 

متن آهنگ حمید هیراد عاشق

♫♫♫

وای اگه بارون بزنه دلم میخواد واسه ی دلت بمیرم
وای اگه بارون بزنه هوایی میشم بهونتو میگیرم
دل بریدن از تو دیگه کار من نیست دلبری به جز تو دیگه یار من نیست
دل بریدن از تو دیگه کار من نیست عاشقی نکردن تو مرام من نیست
عاشق اون نم نمای بارون شدم که شبا میباره رو ناودون
عاشق اون وقتیم که زل میزنم به عکست کنار گلدون
عاشقونه چقدر بی بهونه سر سپردم به دستای گرم تو نازنینم
عاشقونه چقدر بی بهونه منم همون کسی که شبا فقط خوابتو میبینم

نفس هام به نفس های تو بنده نگاهم از نگاهت دل نکنده
دل بریدن از تو دیگه کار من نیست دلبری به جز تو دیگه یار من نیست
دل بریدن از تو دیگه کار من نیست عاشقی نکردن تو مرام من نیست
عاشق اون نم نمای بارون شدم که شبا میباره رو ناودون
عاشق اون وقتیم که زل میزنم به عکست کنار گلدون
عاشقونه چقدر بی بهونه سر سپردم به دستای گرم تو نازنینم
عاشقونه چقدر بی بهونه منم همون کسی که شبا فقط خوابتو میبینم

♫♫♫

حمید هیراد عاشق

            





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: