دانلود آهنگ سینا سرلک عشق
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام عشق

دانلود آهنگ سینا سرلک به نام عشق کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عشق با صدای سینا سرلک از شب صدا

Download New Music Sina Sarlak – Eshgh

ترانه: مهرزاد امیرخانی, موزیک: معین طیبی, تنظیم: فرشاد یزدی

سینا سرلک عشق

 

دانلود آهنگ عشق از سینا سرلک

موزیک جدید سینا سرلک در تاریخ ۲۵ بهمن منتشر شد.

این موزیک عشق نام دار.

ترانه موزیک از مهرزاد امیرخانی می باشد.

تنظیم موریک به عهده فرشاد یزدی می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

متن آهنگ عشق از سینا سرلک

عشق وسط مرگه و زندگی عشق یعنی تو به همین سادگی
عشق یعنی تو مال خودم باشی
عشق یعنی ســـکوت و نگاه به تو عشق یعنی برداری نقابتو
عشق یعنــی یه دفتر نقاشی
بکش به کوچــه پای رویــامو با تو عــوض شـد آرزوهامو بگیـر به بازی کل دنیامو
دنیامو میدم تو چشای تو عشقمو دیدم بگو این دفعه دیر نرسیدم با تو از همه دنیا بریدم
دنیامو میدم تو چشای تو عشقمو دیدم بگو ااااین دفعه دیر نرسیدم با تو از همه دنیا بریدم

تکست آهنگ عشق از سینا سرلک

من از تو تا خودم غزل گفتم من عاشقت شدم غزل گفتم
تو بغض کنی به گریه می اااافتم
تمام نا تمام من هستی دلیـــل اااین جنــون و سر مستی تو پای رفتن منو بستی
دنیامو میدم تو چشای تو عشــقمو دیدم بگو اااین دفعه دیر نرسیدم با تو از همه دنیا بریدم
دنیامو میدم تو چشای تو عشقمو دیدم بگو این دفعه دیر نرسیدم با تو از همه دنیا بریدم

دانلود آهنگ جدید,
Eshgh,
عشق,
دانلود آهنگ عشق,
دانلود آهنگ سینا سرلک,
دانلود آهنگ سینا سرلک به نام عشق,
دانلود فول آلبوم سینا سرلک,
دانلود همه ی آهنگ های سینا سرلک,
متن آهنگ عشق از سینا سرلک,
دانلود آهنگ جدید عشق از سینا سرلک,
Sina Sarlak,
سینا سرلک,
دانلود آهنگ های سینا سرلک,





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: