دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام آه نکش
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام آه نکش

دانلود آهنگ حامد همایون به نام آه نکش، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای آه نکش با صدای حامد همایون از شب صدا

…آرشیو سایت…

Download Ahang Jadid Hamed Homayoun –Aah Nakesh

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام آه نکش

 

متن آهنگ جدید حامد همایون به نام آه نکش

آه نکش آه نکش خوب من ، پنجره بر باه نکش خوب من

پنجره ی بسته مرا می کشد ، خنجره تا دسته مرا می کشد

ناز نکن ناز نکن نازنین ، حادثه آغاز نکن نازنین

حادثه ها بوی جنون میدهد ، قصه ی ما مزه خون میدهد

عشق میان من و تو تازه بود ، دست منو دست تو اندازه بود

عشق میان من و تو تازه بود ، دست منو دست تو اندازه بود

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حامد همایون به نام آه نکش

دور شدی کور شدی سوختی ، چشم به رویای خودت دوختی

شعر من از دست تو دیوانه شد ، خانه فرو ریخت و ویرانه شد

عشق میان من و تو تازه بود ، دست منو دست تو اندازه بود

عشق میان من و تو تازه بود ، دست منو دست تو اندازه بود

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

حامد همایون آه نکش

دانلود آهنگ های حامد همایون

همچنین ببینید

آهنگ های حامد همایون





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: