دانلود آهنگ مسعود صادقلو و آمین به نام صبح شد
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو و آمین به نام صبح شد

دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام عاشق شدم ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عاشق شدم با صدای مسعود صادقلو از شب صدا

Download New Music Masoud Sadeghloo & Aamin – Sobh Shod

مسعود صادقلو صبح شد

 

متن آهنگ مسعود صادقلو عاشق شدم

♫♫♫

صبح شد و با صدای تو بیدار شدم

♫♫♫
تا امروز افسرده بودم

♫♫♫
تو اومدی من خوش حال شدم

♫♫♫
امید دارم نمیری از کنارم

♫♫♫
چون بدون دستای تو کم میارم

♫♫♫
یه بیمارم، اگه نباشی تو زندگیم

♫♫♫
از زندگی من بیزارم یه بیمارم، بیزارم

♫♫♫
چون که نفس منی تو قوت قلبی تو

♫♫♫
نمی خوام هیچی من با نبودن تو

♫♫♫
نفس منی تو قوت قلبی تو

♫♫♫
نمی خوام هیچی من

♫♫♫
با نبودن تو صدای صوت

♫♫♫
صدای پای جای صوت و کور

♫♫♫
قدم زنون با هم میریم یه جای دور دو

♫♫♫
شب به شب بیداره

♫♫♫
رعد و برق میادش

♫♫♫
کاغذای دفترم

♫♫♫
من و تو پیاده

♫♫♫
همیشه خوب حالم

♫♫♫
میبینی که رو به راهم

♫♫♫
هزار تا قصه ولی آفتابیه روزگارم

♫♫♫
قلب من باهات

♫♫♫
محو خنده هات

♫♫♫
همه جا سبزه، رنگه اون چشات

♫♫♫
دوباره صبح شده

♫♫♫
چه چه های بلبل

♫♫♫
مثل این که نیست ولکن تو

♫♫♫
رفت رو اعصاب خور خورش

♫♫♫
کلبه ی چوبی و جنگل

♫♫♫
من و تو با هم دیگه خلوت

♫♫♫
صدای گیتار و دیوارای فیروزه ای

♫♫♫
دوست دارم تا همیشه

♫♫♫
از این کلبه بیرون نریم

♫♫♫
کلبه ی چوبی و جنگل

♫♫♫
من و تو با هم دیگه خلوت

♫♫♫
صدای گیتار و دیوارای فیروزه ای

♫♫♫
دوست دارم تا همیشه

♫♫♫
از این کلبه بیرون نریم

♫♫♫
چون که نفس منی تو قوت قلبی تو

♫♫♫
نمی خوام هیچی من با نبودن تو

♫♫♫
نفس منی تو قوت قلبی تو

♫♫♫
نمی خوام هیچی من با نبودن تو

♫♫♫

مسعود صادقلو صبح شد





:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: