دانلود آهنگ میلاد باران این روزا
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام این روزا

دانلود آهنگ میلاد باران به نام این روزا کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده این روزا با صدای میلاد باران از شب صدا

Download New Music Milad Baran – In Rooza

ترانه: مریم اسدی, موزیک: میلاد باران, تنظیم: پیام هوشمند

میلاد باران این روزا

 

دانلود آهنگ این روزا از میلاد باران

هم اکنون می توانید موزیک جدید میلاد باران را از شب صدا دانلود نمایید.

اثر این روزا نام دارد که در سبک پاپ می باشد.

ترانه موزیک از ترانه سرا عزیز کشور خانم مریم اسدی می باشد.

تنظیم حرفه ای اثر به عهده پیام هوشمند استو

امیدوارم موزیک از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

متن آهنگ این روزا از میلاد باران

این روزا میدونم دلت یه جــا دیگـــست زیادی ااااام اانگار فهمیدنش سادست
یه بغض بی وقفه توی گلوم مونده آروم نمیـــگیره دلمو سوزونده
من عاشقت هستم اما تو بی میلــی تنگه دلم واست تنگه دلم خیلی
درد دلم با تو زیاده اااما تو میبندی چشماتو ای وای بر من
آخ چه شب سردی چه بغض نامردی ببین چیکار کردی ای وای بر من

چقدر گله دام چقدر دلم تنهاســـت ببین چیکار کردی با ااااین همه احساس
شاید به رحم اومد یکم دل دنیــا واسه دل تنگه یه عاشق تنها
درد دلم با تو زیاده ااااما تو میبندی چشماتو ای وای بر من
آخ چه شب سردی چه بغض نامردی ببین چی کار کردی ای وای بر من

برچسب : 

دانلود آهنگ جدید,موزیک جدید میلاد باران,آهنگ این روزا از میلاد باران





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: