دانلود آهنگ میثاق راد شال قرمز
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید میثاق راد به نام شال قرمز

دانلود آهنگ میثاق راد به نام شال قرمز کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده شال قرمز با صدای میثاق راد از شب صدا

ترانه و موزیک: میثاق راد, تنظیم: مسعود جهانی

Download New Music Misagh Raad – Shale Ghermez

میثاق راد شال قرمز

 

دانلود آهنگ شال قرمز از میثاق راد

موزیک جدید میثاق راد در ۲۱ دی منتشر شد.

اثر شال قرمز نام دارد.

ترانه و موزیک این اثر از میثاق راد می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک کاری از مسعود جهانی می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

♫متن آهنگ شال قرمز از میثاق راد♫

نم بارون من و تو صدااااای موج دریا مگه داریم نگه داریم
آخه بگردم به دور سرت اااای دلبر زیبا وای چه حالی مگه داریم
مگه داریم مث تو عاشق و حساس بهترین جـــــای جهان الان همینجاست
♫من و تو ساحل این دریا کنارو ناز یاااارو دل بی قرارو♫            Mano To Sahele In Darya Kenaro Naze Yaroo Dele Bigharar
یار بر و رو دار من عشق منی یار من عاشق دلت شده دل عاشق و دلدار من
آخه عاشقی کارته آخرشه این رابــــــطه مث دلته دل من آخه دلم همکارته
یار بر و رو دار من عشق منی یااااار من عاشق دلت شده دل عاشق و دلدار من
آخه عاشقی کارته آخرشه ایــــن رابطه مث دلته دل من آخه دلم همکارته





:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

تاریخ انتشار : جمعه 21 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: