دانلود آهنگ افشین آذری رابطه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ شاد افشین آذری به نام رابطه

دانلود آهنگ افشین آذری به نام رابطه کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده رابطه با صدای افشین آذری از شب صدا

Download New Music Afshin Azari – Rabeteh

افشین آذری رابطه

 

متن آهنگ افشین آذری رابطه

♫♫♫

این خوشی سهم دلم بود تو برام کاری نکردی
ته دلخوشیم همین بود پس چرا برنمیگردی
جونمو خواستی بهت دادم لابد میگفتی چقد سادم
اشتباه من همین بود دل ندادی دل بهت دادم
اشتباه من همین بود دل ندادی دل بهت دادم
تو یه رابطه میخواستی که فقط سرت شلوغ باشه
واستم فرقی نداشت حرفایی که میگی دروغ باشه
یه چیزی هست تو دلم باید بگم نگم که میمیرم
یه روزی مونده به مرگم من این انتقامو میگیرم

منو یادت تک و تنها حرفای نگفته داریم
انقده خوبیم که رو حرفامونم حرف نمیذاریم
فک میکردم که پریزادی بد بودی و خوب نشون دادی
دوست داری برگردی برگرد اما از چشم من افتادی
دوست داری برگردی برگرد اما از چشم من افتادی
تو یه رابطه میخواستی که فقط سرت شلوغ باشه
واستم فرقی نداشت حرفایی که میگی دروغ باشه
آی..یه چیزی هست تو دلم باید بگم نگم که میمیرم
یه روزی مونده به مرگم من این انتقامو میگیرم

♫♫♫

افشین آذری رابطه

            





:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: