دانلود آهنگ میثم مهراج بیا بیا
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید میثم مهراج به نام بیا بیا

دانلود آهنگ میثم مهراج به نام بیا بیا کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بیا بیا با صدای میثم مهراج از شب صدا

ترانه: شهرام جلیلی, موزیک: سامان جلیلی, تنظیم: علی تاجیک

Download New Music Meysam Mehraj – Bia Bia

میثم مهراج بیا بیا

 

دانلود آهنگ بیا بیا از میثم مهراج

موزیک جدید میثم مهراج منتشر شد.

این موزیم بیا بیا نام دارد.

ترانه این موزیک از شهرام جلیلی، موزیک از سامان جلیلی می باشد.

تنظیم اثر نیز به عهده علی تاجیک می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

متن آهنگ بیا بیا از میثم مهراج

از فکرم نمیره بیرون حتی یه لحظه نمیشه بی اون
میدونه خیلی میخوامش میده با چشماش بهم آرامش

بیاااا بیا بیا بیا بیا عاشق شدم تازگیا
بیا بیا بیا بیا بیاااا توو دل بروتر شدیا
بیا بیا بیا بیا بیا فقط به من دل بدیا
بیا بیا بیااا بیا بیا به عشق من نه نگیا

هر چی که بشه میخواااامش همه دنیا بشه نامش
پایه ی دیوونگیمه خودش میدونه زندگیمه
بیا بیا بیا بیا بیاااا عاااشق شدم تازگیا
بیا بیا بیا بیا بیا توو دل بروتر شدیا
بیا بیا بیا بیا بیا فقط به من دل بدیا
بیا بیا بیا بیا بیا به عشق من نه نگیا
بیا بیا بیا بیا بیا عاشق شدم تازگیا
بیا بیا بیا بیا بیا توو دل بروتر شدیا
بیا بیا بیا بیا بیااا فقط به من دل بدیا
بیا بیا بیا بیا بیا به عشق من نه نگیا

آهنگ بیا بیا از میثم مهراجدانلود آهنگ های میثم مهراجمتن آهنگ بیا بیا از میثم مهراجمیثم مهراج





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: