دانلود آهنگ کامران مولایی مثل من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ غمگین کامران مولایی به نام مثل من

دانلود آهنگ کامران مولایی به نام مثل من کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده مثل من با صدای کامران مولایی از شب صدا

Download New Music Kamran Molaei – Mesle Man

ترانه و موزیک: کامران مولایی, تنظیم: باربد زارعی

کامران مولایی مثل من

 

متن آهنگ کامران مولایی مثل من

♫♫♫

اولین عشقمی آخ که چه حالیه منمو حالی که پیشه تو عالیه
عشقه تو رگ رگه خون مه جونمه اینا نشونه ی عشقو جنونمه

یه جورایی همه ی کاره ی قبلمی
واسه ی زخمای من مثله مرحمی با دله دیوونه م راه بیا یه کمی

مثله من هیشکی نمیشه برای تو تا ته دنیا میام پا به پای تو
مثله تو هیشکی نمیشه برای من همه ی من شدی و نفسای من

مثله من هیشکی نمیشه برای تو تا ته دنیا میام پا به پای تو
مثله تو هیشکی نمیشه برای من همه ی من شدی و نفسای من

تو کسو کارمو و دار و ندارمی چه حاله خوبیه وقتی کنارمی
بذار منم بشم آدم زندگیت منو تو یعنی همیشه دیوونگی

آرومه جونمی حالمو میدونی بی تو نه من میتونم نه تو میتونی تویی که دردامو تو چشام میخونی

مثله من هیشکی نمیشه برای تو تا ته دنیا میام پا به پای تو
مثله تو هیشکی نمیشه برای من همه ی من شدی و نفسای من

مثله من هیشکی نمیشه برای تو تا ته دنیا میام پا به پای تو
مثله تو هیشکی نمیشه برای من همه ی من شدی و نفسای من

♫♫♫

کامران مولایی مثل من

            





:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: