دانلود آهنگ میلاد بهشتی بی اراده
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید میلاد بهشتی به نام بی اراده

دانلود آهنگ میلاد بهشتی به نام بی اراده کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بی اراده با صدای میلاد بهشتی از شب صدا

Download New Music Milad Beheshti – Bi Erade

بی اراده سمت تو جاری شدم تو نگاهت غرق تو شادی شدم

مطمئن بودم که قلبت با منه ولی رفتیو گفتی که تکراری شدم

میلاد بهشتی بی اراده

دانلود آهنگ بی اراده از میلاد بهشتی

موزیک جدید میلاد بهشتی منتشر شد.

سبک این موزیک پاپ می باشد.

موزیک این موزیک از خود میلاد بهشتی می باشد.

امیدوارم از موزیک لذت ببرید.

متن آهنگ بی اراده از میلاد بهشتی

بی اراده سمت تو جاری شدم تو نگاهت غرق تو شادی شدم
مطمئن بودم که قلبت با منه ولی رفتیو گفتی که تکراری شدم
گوشم از حرفای بی منطق پره پر شدم از اضطراب و دلهره
روزگارو بی هدف طی میکنم و این زندگی دیگه پر از تنفره
من هر کاری از دستم بر اومد کردم که باشی
من دوست داشتم که با هم باشیم تو خواستی جداشی
من میدونم بعد تو زندگیم از دستم میره حال منو میفهمی وقتی مث من تنهاشی
با چشای خیس میرم بی خیال تا میخوردم زندگی زد ضدحال
دیگه این دنیا برام یه قفسه و من واسه پرواز میخوام دو تا بال
من هر کاری از دستم بر اومد کردم که باشی
من دوست داشتم که با هم باشیم تو خواستی جداشی
من میدونم بعد تو زندگیم از دستم میره حال منو میفهمی وقتی مث من تنهاشی

Bi EradeMilad Beheshtiآهنگ جدید میلاد بهشتیبی ارادهمیلاد بهشتیمیلاد بهشتی بی اراده





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: