نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام دلمو بردی

دانلود آهنگ ناصر زینعلی به نام دلمو بردی کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دلمو بردی با صدای ناصر زینعلی از شب صدا

Download New Music Naser Zeynali – Delamo Bordi

بزار ببینمت باز جلو چشمم آخه من عاشقتم همیشه عشقم

تورو که دارم من چه خوبه دنیا بزار دستات باشه همش تو دستام

ناصر زینعلی دلمو بردی

 

دانلود آهنگ دلمو بردی از ناصر زینعلی

موزیک جدید ناصر زینعلی در حال آماده سازی می باشد.

این موزیک دلمو بردی نام دارد.

امیدوارم موزیک از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

متن آهنگ دلمو بردی از ناصر زینعلی

بزار ببینمت باز جلو چشمم آخه من عاشقتم همیشه عشقم
تورو که دارم من چه خوبه دنیا بزار دستات باشه همش تو دستام
دیوونه میشم اگه نمونی پیشم من همونم که میگفت عاشق نمیشم
من همونم که تورو خیلی میخوادش همه جوره
تو که بازی دنیا رو دارم به همه پز میدم که تو هستی کنارم
با تو میمونم واسه همیشه بمون کنار من ببین چی میشه
بزار ببینمت باز جلو چشمم آخه من عاشقتم همیشه عشقم
تورو که دارم من چه خوبه دنیا بزار دستات باشه همش تو دستام
دیوونه میشم اگه نمونی پیشم من همونم که میگفت عاشق نمیشم
من همونم که تورو خیلی میخوادش همه جورهDelamo BordiNaser Zeynaliدلمو بردیموزیک جدید ناصر زینعلیناصر زینعلیناصر زینعلی دلمو بردی





:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: