دانلود آهنگ مهدی آذر و مهدی دارابی انقدر خوبی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهدی آذر و مهدی دارابی به نام انقدر خوبی

دانلود آهنگ مهدی آذر به نام انقدر خوبی کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده انقدر خوبی با صدای مهدی آذر از شب صدا

Download New Music Mehdi Azar & Mehdi Darabi – Enghadr Khobi

شعر و ملودی : علی یاسینی

یچی میگم نتونی مغرور شی

انقدر خوبی اصلا حرف توش نیست

مهدی آذر انقدر خوبی

 

دانلود آهنگ انقدر خوبی از مهدی آذر

مهدی آذر از تنظیم کننده های برتر کشور به حساب می آید.

این خواننده جوان در حال آماده سازی موزیک جدید است، موزیک او در سبک پاپ جای دارد.

شعر و ملودی این اثر را علی یاسینی آماده کرده است.

این موزیک انقدر خوبی نام دارد. تاریخ پخش موزیک مشخص نشده است اما می توانید از همین صفحه پیگیری نمایید.

متن آهنگ انقدر خوبی از مهدی آذر

یچی میگم نتونی مغرور شی

انقدر خوبی اصلا حرف توش نیست

انقدر خوبی نمیشه باور کرد من شدم وابستت

لج نکن با دلم میدونی میره برات میدونی دوست دارم ولی خوب به روم نیار 

هرکاری هم بکنی عشقتو تو دلم زیاد می کنی

آخه با اون چشات ببین داری تو چکار می کنی





:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: