دانلود آهنگ مهدی احمدوند نرو
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام نرو

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام نرو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده نرو با صدای مهدی احمدوند از شب صدا

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Naroo

تو که نیستی شب و جاده تا هرجا که بره

به هرجا میرسم هی هی خاطره

مهدی احمدوند نرو

 

دانلود آهنگ نرو از مهدی احمدوند

مهدی احمدوند از خواننده های برتر سبک پاپ در کشور می باشد.

آثار بسیار معروفی منتشر کرده، بعضی از این آثار عبارتند از : دیوار، روانی، اگه بارون بباره

تاریخ پخش موزیک مشخص نشده است. میتوانید جهت پیگیری از همین صفحه ما را دنبال نمایید.

متن آهنگ نرو از مهدی احمدوند

 تو که نیستی شب و جاده تا هرجا که بره به هرجا میرسم هی هی خاطره
تو که رفتی خودت خاطره هاتو عشقتو به هر در زدم این دل نشد از یاد ببره
تو که رفتی من دق کردم دو سه شبم هق هق کردم انقده از عشق خوندم که همه رو عاشق کردم
چرا منو ول کردی چرا دل دل کردی چرا دل و احساسو یهویی باطل کردی
اصلا بذار اسممو دیوونه بذار هرکی نمیدونه بدونه که دیگه نمیتونه دل من بدونت
انقدر از دست تو حرص خوردم





:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: