دانلود آهنگ سینا سرلک معرکه عشق
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سینا سرلک به نام معرکه عشق

دانلود آهنگ سینا سرلک به نام معرکه عشق کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده معرکه عشق با صدای سینا سرلک از شب صدا

Download New Music Sina Sarlak – Marekeye Eshgh

ترانه: قاسم صرافان, موزیک و تنظیم: سعید رضایی

وقت آن شد که دلم را بگذارم بروم با تو او را تک و تنها بگذارم بروم

به کجا میشود از معرکه عشق گریخت گیرم امروز از اینجا بگذارم بروم

سینا سرلک معرکه عشق

 

دانلود آهنگ معرکه عشق از سینا سرلک

آهنگ جدید سینا سرلک منتشر شد. این موزیک معرکه عشق نام گرفت.

ترانه این موزیک از قاسم صرافان می باشد.

موزیک و تنظیم اثر نیز از سعید رضایی است.

موزیک در تاریخ ۱۹ آبان منتشر شده است.

متن آهنگ معرکه عشق از سینا سرلک

وقت آن شد که دلم را بگذارم بروم با تو او را تک و تنها بگذارم بروم
به کجا میشود از معرکه عشق گریخت گیرم امروز از اینجا بگذارم بروم
سرنوشت من عاشق هم از اول این بود سر دیوانه به صحرا بگذارم بروم
همه ی سهم من از عشق همین شد که گلی گوشه ی خاطره ات جا بگذارم بروم
بی غبار آمده ام پیش تو آیینه شوم تا خودت را به تماشا بگذارم بروم
تا رسیدن به قرار ازلی راهی نیست پا اگر بر سر دنیا بگذارم بروم
کوله بار سفرم را تو به دستم بده تا ساده تر روی دلم پا بگذارم بروم
همه ی سهم من از عشق همین شد که گلی گوشه ی خاطره ات جا بگذارم بروم
همه ی سهم من از عشق همین شد که گلی گوشه ی خاطره ات جا بگذارم بروم





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: