دانلود آهنگ مهران امینیان می ده
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهران امینیان به نام می ده

دانلود آهنگ مهران امینیان به نام می ده کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده می ده با صدای مهران امینیان از شب صدا

Download New Music Mehran Aminian – Mey Deh

می ده که شوم مست

که رود عقل و دلم از دست

مهران امینیان می ده

 

دانلود آهنگ می ده از مهران امینیان

متن آهنگ می ده از مهران امینیان

می ده که شوم مست
که رود عقل و دلم از دست
نکنم بس تا که سبو هست
که رها شم از دل بن بست
برگو چه کنم
از خانه برون
از وحشت این دنیا چه کنم
از آتش و خون
از فرط جنون
با بخت نگون حالا چه کنم
مردی چو کنون
دون گشت و زبون
با درد درون تنها چه کنم
می ده که شوم مست
که رود عقل و دلم از دست
نکنم بس تا که سبو هست
که رها شم از دل بن بست
لرزم به خودم چون شاخه بید
از ترس چنین دنیای پلید
از مطلع شب تا صبح سپید
بی خوابم و بی رویا چه کنم
رهزن چوبه ره هر کوچه و کو
لبخنده به لب درنده به خو
از دشنه این از کینه او
در هجمه این ددها چه کنم
می ده که شوم مست
که رود عقل و دلم از دست
نکنم بس تا که سبو هست
که رهاشم از دل بن بست





:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: