دانلود آهنگ شایان اشراقی دوریت عشق من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام دوریت عشق من

دانلود آهنگ شایان اشراقی به نام دوریت عشق من کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دوریت عشق من با صدای شایان اشراقی از شب صدا

Download New Music Shayan Eshraghi – Dorit Eshghe Man

ترانه و آهنگ : شایان اشراقی, تنظیم : پیام شفاهی

نه نمیشه نباشی تو واسه دل دیوونم درمون و دوایی تو

من از همه دورم یکم از تو نه ولی آخه نه سخته بودنتم

شایان اشراقی دوریت عشق من

 

دانلود آهنگ دوریت عشق من از شایان اشراقی

جدیدترین اثر خواننده جوان نسل پاپ منتشر شد.

شایان اشراقی خواننده ی نسل پاپ می باشد.

موزیک جدید او دوریت عشق من نام گرفت.

ترانه و آهنگ این اثر از شایان اشراقی می باشد.

همچنین با تنظیم حرفه ای پیام شفاهی.

متن آهنگ دوریت عشق من از شایان اشراقی

دوریت عشق من واسم مث چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت
دوریت عشق من واسم مث چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت
نه نمیشه نباشی تو واسه دل دیوونم درمون و دوایی تو
من از همه دورم یکم از تو نه ولی آخه نه سخته بودنتم





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: