دانلود آهنگ مهدی احمدوند بیماری
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام بیماری

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام بیماری کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بیماری با صدای مهدی احمدوند از شب صدا

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Bimari

این حالی که بهم دادی بیماریه

این حسی که بهم داری بیزاریه

مهدی احمدوند بیماری

 

دانلود آهنگ بیماری از مهدی احمدوند

این حالی که بهم دادی بیماریه
این حسی که بهم داری بیزاریه
من خواب میبینم خیانت کردی تو
باور نمیکنم اینا بیداریه
تو بد نبودی نه زمونه بد شده
با دست خالی که نمیشه مرد شد
من با خودم حرفم شده حرفای بد
این حالی که بهم دادی بیماریه
این حسی که بهم داری بیزاریه
من خواب میبینم خیانت کردی تو
باور نمیکنم اینا بیداریه
تو بد نبودی نه زمونه بد شده
با دست خالی که نمیشه مرد شد
من با خودم حرفم شده حرفای بد
حرفایی که موندمهدی احمددوند از موزیک جدید خود نام برد.

این موزیک بیماری نام گرفت.

زمان پخش موزیک مشخص نشده است.

امیدوارم از این موزیک لذت ببریم.

کاربران می توانند از همین صفحه موزیک را بعد از انتشار دانلود کنند.

متن آهنگ بیماری از مهدی احمدوند

 





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: