دانلود آهنگ هاتف خوابگاه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید هاتف به نام خوابگاه

دانلود آهنگ هاتف به نام خوابگاه کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خوابگاه با صدای هاتف از شب صدا

Download New Music Hatef – Khabgah

درست پشته ابریشمه گونه هات

تو اون خوابگاهی که آغوشته

هاتف خوابگاه

 

دانلود آهنگ خوابگاه از هاتف

آهنگ جدید هاتف به نام خوابگاه در تاریخ ۶ ام آبان منتشر شد.

تنظیم این کار از امید طلایی می باشد.

متن آهنگ خوابگاه از هاتف

رو جغرافی خط چشم های تو
درست پشته ابریشمه گونه هات
تو اون خوابگاهی که آغوشته
بذار تا بریزن رو من گریه هات
پناهنده ی سرزمینه تو ام گذرناممو از جهان پس بگیر
یه مردی درست آخرین لحظه شد به زیباترین شکل ممکن اسیر
آخه عشق تو مثل آزادیه بگو تا قیامت برای همیم
یجور عاشقی کن که باور کنم واسه دست های هم فقط مرهمیم
واسه من که حبسم تو تنهایی هام مثه یه فراره بزرگه نگات
یه لبخند بزن تا که جرات کنم
آخه تو چی داری تو اون خنده هات
کنارم بمونو و از این زندگی یه تصویر تازه به سقفم بزن
کنارم بمونو و بذار آدما از این حال خوبه منو تو بگن
بذار ساعتامون برن تو کمد بذار دنیا مارو فراموش کنه
تو باشی کنارم بجز سرنوشت کی میتونه این عشقو فراموش کنه
دانلود تک آهنگ خوابگاه با صدای هنرمند هاتف – گلسارموزیک
آخه عشق تو مثل آزادیه بگو تا قیامت برای همیم
یجور عاشقی کن که باور کنم واسه دست های هم فقط مرهمیم
واسه من که حبسم تو تنهایی هام مثه یه فراره بزرگه نگات
یه لبخند بزن تا که جرات کنم
آخه تو چی داری تو اون خنده هات





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: