دانلود آهنگ یوسف بهراد حرف بزن
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید یوسف بهراد به نام حرف بزن

دانلود آهنگ یوسف بهراد به نام حرف بزن کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده حرف بزن با صدای یوسف بهراد از شب صدا

Download New Music Yousef Behrad – Harf Bezan

چی تویه آهنگ صدای توئه که تا این اندازه واسم عزیزه

اسممو خیلیا صدا میزنن اما تو که میگی دلم میریزه , دلم میریزه

یوسف بهراد حرف بزن

 

دانلود آهنگ حرف بزن از یوسف بهراد

یوسف بهراد عزیز از خواننده های جوان  می باشد که صدای بسیار خوبی دارد.

موزیک های این خواننده در این مدت داخل شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

موزیک جدید اون به نام حرف بزن منتشر شد.

امیدوارم این خواننده ی جوان بتواند در هدف خود موفق شود.

متن آهنگ حرف بزن از یوسف بهراد

چی تویه آهنگ صدای توئه که تا این اندازه واسم عزیزه
اسممو خیلیا صدا میزنن اما تو که میگی دلم میریزه , دلم میریزه
میدونی هر چیو کجا باید گفت تنها دلیله حاله خوب منی
اسممو ایندفعه تو گوشم بگو خیلی قشنگ منو صدا میزنی , صدا میزنی
واسم مهم شدی مهمتر از خودم عاشق شدم منکه عاشق نمیشدم
عقلو دلم امروز تسلیم تقدیره اینبار عشقه که تصمیم میگیره , تصمیم میگیره
تو تو بهترین حادثه ی عمرمی که تو درست ترین لحظه رسیدی
دیوونه ی خودت میشدی اگه با چشمای من خودتو میدیدی
حرف بزن با خنده هات حالمو زیرو رو کن اشکام از خوشحالی بی ارادست
کی باور میشه که این همه حس ادامه ی یه ارتباط ساده ست
واسم مهم شدی مهمتر از خودم عاشق شدم منکه عاشق نمیشدم
عقلو دلم امروز تسلیم تقدیره اینبار عشقه که تصمیم میگیره , تصمیم میگیره
واسم مهم شدی مهمتر از خودم عاشق شدم منکه عاشق نمیشدم
عقلو دلم امروز تسلیم تقدیره اینبار عشقه که تصمیم میگیره , تصمیم میگیره





:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: