دانلود آهنگ عارف قادی لعنت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید عارف قادی به نام لعنت

دانلود آهنگ عارف قادی به نام لعنت کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده لعنت با صدای عارف قادی از شب صدا

Download New Music Aref Ghadi – Lanat

لعنت به طعم تند تنهایی لعنت به این پاییز

لعنت به یاد و خاطراتی که صف میکشن تو ذهن من یک ریز

عارف قادی لعنت

 

دانلود آهنگ لعنت از عارف قادی

آهنگ جدید عارف قادی به نام لعنت در تاریخ ۶ ام آبان منتشر شد.

این موزیک در سبک پاپ کار شده است.

میکس و مستر این اثر از ایمان احمدزاده می باشد.

تنظیم این اثر زیبا از میلاد بابایی است.

متن آهنگ لعنت از عارف قادی

لعنت به طعم تند تنهایی لعنت به این پاییز
لعنت به یاد و خاطراتی که صف میکشن تو ذهن من یک ریز
لعنت به تو لعنت به من لعنت به تو که عاشقم کردی
لعنت به من که پای تو موندم هنوز با اینکه نامردی با این همه سردی
به پای تو موندم هنوز شاید که برگردی , شاید که برگردی
لعنت به طعم تند تنهایی لعنت به این پاییز
لعنت به یاد و خاطراتی که صف میکشن تو ذهن من یک ریز
با بازی تقدیر هر روز درگیرم از این همه تغییر سرگیجه میگیرم
ببین چقدر حالش خوشه اون که میگفت یه روز نباشی بی تو میمیرم بی تو میمیرم
لعنت به طعم تند تنهایی لعنت به این پاییز
لعنت به یاد و خاطراتی که صف میکشن تو ذهن من یک ریز





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: