دانلود آهنگ مهیار ماهان چیکارت کنم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهیار ماهان به نام چیکارت کنم

دانلود آهنگ مهیار ماهان به نام چیکارت کنم کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده چیکارت کنم با صدای مهیار ماهان از شب صدا

Download New Music Mahyar Mahan – Chikaret Konam

ترانه ، ملودی: هادی زینتی, تنظیم: امیرمیلاد نیکزاد, میکس و مسترینگ: تایماز اطاعتی

رفتی دوراتو زدی دنیا رو گشتی

بگو چی شد که هنوز نرفته برگشتی

مهیار ماهان چکارت کنم

 

دانلود آهنگ چیکارت کنم از مهیار ماهان

جدید ترین قطعه ی مهیار ماهان به نام چیکارت کردم در سایت منتشر شد.

تنظیم کننده ی این اثر امیرمیلاد نیکزاد می باشد.

ترانه و ملودی این اثر زیبا از هادی زینتی می باشد.

امیدوارم از این اثر لذت ببرید.

متن آهنگ چیکارت کنم از مهیار ماهان

رفتی دوراتو زدی دنیا رو گشتی
بگو چی شد که هنوز نرفته برگشتی
تو که دیدی عاشقی بدون من ریسکه
عاشقی آخه جای هرکسی که نیست که
من که میدونم تو هم حال منو داری
بهتره بمونی نری اضافه کاری
دیگه تنهایی نرو بدون من جایی نرو
محاله یادت بره تو منه دیوونه رو
چیکارت کنم گلم دیوونه نری جایی تیکه بارت کنند
خودم همه جوره پاییه عاشقی یا توام
میدونن اینو همه آدمهای دورم
قلبت رفت ولی برگشت زود
روت کم شد دیدی تهش بد بود
همینجوریش پشت سر منو تو حرف زیاده
دلتو یه جا بندش کن این عادت بدو ترکش کن
که به هرکی از راه میرسه دل میدی ساده
چیکارت کنم گلم دیوونه نری جایی تیکه بارت کنند
خودم همه جوره پاییه عاشقی یا توام
میدونن اینو همه آدمهای دورم





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: