دانلود آهنگ صالح رضایی به نام جذاب کی بودی
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید صالح رضایی به نام جذاب کی بودی

دانلود آهنگ صالح رضایی به نام جذاب کی بودی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده جذاب کی بودی با صدای صالح رضایی از شب صدا

Download New Music Saleh Rezaei – Jazabe Ki Budi

صالح رضایی جذاب کی بودی

 

متن آهنگ صالح رضایی جذاب کی بودی

♫♫♫

من حواسم پرته به چشمای تو

♫♫♫
دیگه واسم کسی نمیاد جای تو

♫♫♫
روی شانسم وقتی تو آسی واسم

♫♫♫
جذاب کی بودی تو دردسر نشی واسم

♫♫♫
به جون چشمات میمونم باهات

♫♫♫
این دلم وای نره زیر دست و پات

♫♫♫
بگو هستم با تو مستم

♫♫♫
دلو بستم که بمیرم برات

♫♫♫

بدجوری زده به سرم که با تو باشم نذار سر به سرم

♫♫♫
هرچی که پا بده پایتم که دلتو درجا ببرم

♫♫♫
دوست ندارم ببینم که کسی چشماش رو تو سرگردونه

♫♫♫
بگو فقط مال منی دیگه بهونه بی بهونه

♫♫♫

من حواسم پرته به چشمای تو

♫♫♫
دیگه واسم کسی نمیاد جای تو

♫♫♫
روی شانسم وقتی تو آسی واسم

♫♫♫
جذاب کی بودی تو دردسر نشی واسم

♫♫♫
من حواسم پرته به چشمای تو

♫♫♫
دیگه واسم کسی نمیاد جای تو

♫♫♫
روی شانسم وقتی تو آسی واسم

♫♫♫
تو که عشق دلمی من تورو خوب میشناسم

♫♫♫

جون چشمات میمونم باهات

♫♫♫
این دلم وای نره زیر دست و پات

♫♫♫
بگو هستم با تو مستم

♫♫♫
دلو بستم که بمیرم برات

♫♫♫

بدجوری زده به سرم که با تو باشم نذار سر به سرم

♫♫♫
هرچی که پا بده پایتم که دلتو درجا ببرم

♫♫♫
دوست ندارم ببینم که کسی چشماش رو تو سرگردونه

♫♫♫
بگو فقط مال منی دیگه بهونه بی بهونه

♫♫♫

دیوونه ی خواستنی عجب داستانی داره دلم باهات

♫♫♫
بگو بینم از کجا آوردی که تو انقدر خوشرنگه چشات

♫♫♫
بیا بمون کنارمو دیگه از پیش من تکون نخور

♫♫♫
دل بده به دلم که دیگه چیزی نمونده بمیرم برات

♫♫♫

به جون چشمات میمونم باهات

♫♫♫
بگو هستم دلو بستم

♫♫♫
بدجوری زده به سرم که با تو باشم نذار سر به سرم

♫♫♫
هرچی که پا بده پایتم که دلتو درجا ببرم

♫♫♫
دوست ندارم ببینم که کسی چشماش رو تو سرگردونه

♫♫♫
بگو فقط مال منی دیگه بهونه بی بهونه

♫♫♫

صالح رضایی جذاب کی بودی





:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: