دانلود آهنگ بهنام بانی دل نکن
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام دل نکن

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام دل نکن کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دل نکن با صدای بهنام بانی از شب صدا

Download New Music Behnam Bani – Del Nakan

دل نکن آخه دلم به مو بنده بری دیگه لبام نمیخنده

مگه آدم از عشقش انقد ساده رد میشه

بهنام بانی دل نکن

 

دانلود آهنگ دل نکن از بهنام بانی
بهنام بانی عزیز یکی از بهترین چهره های موسیقی در ایران است.

موسیقی پاپ را به صورت حرفه ای ادامه میدهد.

این خواننده در چند سال گذشته با آثار بسیار حرفه ای به اوج رسید.

آثار بهنام بانی با تنظیم حرفه ای حامد برادران منتشر می شود.

این موزیک در تاریخ ۴ آبان ماه منتشر می شود.

متن آهنگ دل نکن از بهنام بانی
دل نکن آخه دلم به مو بنده بری دیگه لبام نمیخنده
مگه آدم از عشقش انقد ساده رد میشه
آروم آروم اومدی به دلم نشستی تو منو مثل همه
شکستی تو مگه کسی که انقد عاشق بوده بد میشه

دل نکن آخه دلم به مو بنده بری دیگه لبام نمیخنده
مگه آدم از عشقش انقد ساده رد میشه
آروم آروم اومدی به دلم نشستی تو منو مثل همه
شکستی تو مگه کسی که انقد عاشق بوده بد میشه





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: