دانلود آهنگ غلام کویتی پور خدا چرا
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید غلام کویتی پور به نام خدا چرا

دانلود آهنگ غلام کویتی پور به نام خدا چرا کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خدا چرا با صدای غلام کویتی پور از شب صدا

Download New Music Gholam Kuwaitipour – Khoda Chera

ترانه و آهنگ : مقداد گوهر نیا، تنظیم : امین آریا، میکس و مستر : احمد سائقه

خدا تورا کجا گمت کردم

تو آشنا شدی و من سردم

غلام کویتی پور خدا چرا

 

دانلود آهنگ خدا چرا از غلام کویتی پور
متن آهنگ خدا چرا از غلام کویتی پور
خدا تورا کجا گمت کردم
تو آشنا شدی و من سردم
به ناکجا رسیده اس دردم
امان نداد نمیدهد هر دم
همین که تو نگاه کنی بر من
مرا خیال تو شده مرحم
کمی نظاره کن دگر بر من
دوا کن این دلی که شد دردم
ای همه هستی من
تو شدی همه دارو ندار دلم
به خدا تو بگو چه کنم تو بگو چه کنم
حالا بگو در این زمان چه کنم
من از تو و از این زمانه دلخورم
مرا ببخش که از گلایه دل پرم
منم کسی که از زمانه گر برم
میمیرم
ای همه هستی من
تو شدی همه دارو ندار دلم
به خدا تو بگو چه کنم تو بگو چه کنم

خدا تورا کجا گمت کردم
تو آشنا شدی و من سردم
به ناکجا رسیده اس دردم
امان نداد نمیدهد هر دم
همین که تو نگاه کنی بر من
مرا خیال تو شده مرحم
کمی نظاره کن دگر بر من
دوا کن این دلی که شد دردم
ای همه هستی من
تو شدی همه دارو ندار دلم
به خدا تو بگو چه کنم تو بگو چه کنم
حالا بگو در این زمان چه کنم
من از تو و از این زمانه دلخورم
مرا ببخش که از گلایه دل پرم
منم کسی که از زمانه گر برم
میمیرم
ای همه هستی من
تو شدی همه دارو ندار دلم
به خدا تو بگو چه کنم تو بگو چه کنم





:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: