دانلود آهنگ جمشید ممنونم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید جمشید به نام ممنونم

دانلود آهنگ جمشید به نام ممنونم کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ممنونم با صدای جمشید از شب صدا

Download New Music Jamshid – Mamnonam

یه روز بهت گفتم تو قلبم آتیشه

با من بمون عشقم دنیات عوض میشه

جمشید ممنونم

 

دانلود آهنگ ممنونم از جمشید

آهنگ جدید جمشید به نام ممنونم منتشر شد.

جمشید این خواننده ی خوش صدا موزیک های شاد منتشر می کند.

امیدوارم از موزیک ممنونم با صدای جمشید راضی باشید.

متن آهنگ ممنونم از جمشید

یه روز بهت گفتم تو قلبم آتیشه
با من بمون عشقم دنیات عوض میشه
نه روتو برگردون نه صحنه سازی کن
عاشق شو با عشقت دیوونه بازی کن
ممنونم هنوز دوستم داری، هنوز نمیذاری عشقت بشه تکراری
ممنونم پشت سرم گفتی دریای احساسه ممنون هوامو داری
هنوز احساس من اینه اگه تنهات نمیذارم
واسه دوست دارم گفتن همه دنیا رو کم دارم
هنوزم بیقرارم من بذاری سر روی شونه ام
برای حسی که دارم همیشه از تو ممنونم
ممنونم هنوز دوستم داری، هنوز نمیذاری عشقت بشه تکراری
ممنونم پشت سرم گفتی دریای احساسه ممنون هوامو داری





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: