دانلود آهنگ احمد سلو غرور
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید احمد سلو به نام غرور

دانلود آهنگ احمد سلو به نام غرور کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده غرور با صدای احمد سلو از شب صدا

Download New Music Ahmad Solo – Ghoroor

اصلا درسته هرچی بگی حق داری

همبازی بودم با تو کردم هر کاری

احمد سلو غرور

 

دانلود آهنگ غرور از احمد سلو

احمد شهریاری ملقب به احمد سلو از خواننده های سبک پاپ و دیس لاو می باشد.

این خواننده در سن ۱۸ سالگی موسیقی را شروع کرد.

از آهنگ های اخیر این خواننده می توان به نفس، دلم تنگ میشه اشاره کرد.

متن آهنگ غرور از احمد سلو

نشنیدی حتی یه ثانیه
باشه من روانی ولی من همونم که بدون تو هرجا نی
اصلا درسته هرچی بگی حق داری
همبازی بودم با تو کردم هر کاری
باشه من روانی ولی من همونم که بدون تو هرجا نی
اصلا درسته هرچی بگی حق داری
همبازی بودم با تو کردم هر کاری





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: