دانلود آهنگ مهدی جهانی تنهاتر از من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام تنهاتر از من

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام تنهاتر از من کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده تنهاتر از من با صدای مهدی جهانی از شب صدا

Download New Music Mehdi Jahani – Tanhatar Az Man

تنها تر از من تنها مگه هست

اشکامو دیدو از پیش من رفت

مهدی جهانی تنهاتر از من

 

دانلود آهنگ تنهاتر از من از مهدی جهانی

پخش بزودی از شب صدا …

مهدی جهانی از تنظیم کننده های عالی کشور می باشد.

علاوه بر تنظیم های عالی صدای بسیار زیبایی دارد.

اکثر کار های این خواننده بازدید بسیار بالایی در سایت های مختلف گرفته اند.

موزیک های این خواننده جهت پخش در سیستم عالی است.

متن آهنگ تنهاتر از من از مهدی جهانی

تنها تر از من تنها مگه هست
اشکامو دیدو از پیش من رفت
من مستو حیرون تو این خیابون
خوندم با گریه باز زیر بارون
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم
دلم از زندگی خستس عزیزم عزیزم
مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم
تنها تر از من تنها مگه هست
اشکامو دیدو از پیش من رفت
من مستو حیرون تو این خیابون
خوندم با گریه باز زیر بارون
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم
دلم از زندگی خستس عزیزم عزیزم
مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: