دانلود آهنگ سینا شعبانخانی نه نگو
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام نه نگو

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی به نام نه نگو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده نه نگو با صدای سینا شعبانخانی از شب صدا

Download New Music Sina Shabankhani – Na Nagoo

نه نه نه نگو نگو که بد دلو دادم

دست تو رو شده برام نقشه هاتو خوب بلدم

سینا شعبانخانی نه نگو

 

دانلود آهنگ نه نگو از سینا شعبانخانی

سینا شعبانخانی عزیز از خواننده های بسیار خوش صدای کشور می باد.

این خواننده ی کارهای بسیار خاطره سازی اعم از رنگ سال، حس من، خاطرات خوش، جادئی خاص را منتشر کرده که بازدید بالایی داشته است.

موزیک های این خواننده در سبک پاپ می باشد.

متن آهنگ نه نگو از سینا شعبانخانی

نه نه نه نگو نگو که بد دلو دادم
دست تو رو شده برام نقشه هاتو خوب بلدم
نه نه نه نگو نگو که دیوونه شدم
چجوری منکرش میشی مطمئنم من از خودم
نه نه نه نگو نگو که بد دلو دادم
دست تو رو شده برام نقشه هاتو خوب بلدم
نه نه نه نگو نگو که دیوونه شدم
چجوری منکرش میشی مطمئنم من از خودم
نه نه نه نگو نگو که بد دلو دادم
دست تو رو شده برام نقشه هاتو خوب بلدم
نه نه نه نگو نگو که دیوونه شدم
چجوری منکرش میشی مطمئنم من از خودم





:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: