نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید مسعود روح نیکان به نام آشوب قلبم

دانلود آهنگ مسعود روح نیکان به نام آشوب قلبم کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده آشوب قلبم با صدای مسعود روح نیکان از شب صدا

Download New Music Masoud Roohnikan – Ashoobe Ghalbam

نه نمیدونی چقدر دلم تورو میخواد همین الان که بیرون داره بارون میاد

دستاتو بدی تنهاییام یادم میره منی که دلم از همه آدما سیره

مسعود روح نیکان آشوب قلبم

 

دانلود آهنگ آشوب قلبم از مسعود روح نیکان

مسعود روح نیکان از خواننده های خوب به حساب می آید.

آثار این خواننده تحت لیبل رادیو جوان قرار میگیرند.

از آثار آخر او می توان به از فردای بی تو متنفرم، معلومه عوض شدی و… اشاره کرد.

متن آهنگ آشوب قلبم از مسعود روح نیکان

نه نمیدونی چقدر دلم تورو میخواد همین الان که بیرون داره بارون میاد
دستاتو بدی تنهاییام یادم میره منی که دلم از همه آدما سیره
آشوبه قلب من میتونی آرومش کنی اونی که الان وصله به جونم شده تویی
نمیشه باورش دلم میدونم آخرش دلم میمونه پای تو که کل زندگیش شدی
آشوبه قلب من میتونی آرومش کنی اونی که الان وصله به جونم شده تویی
نمیشه باورش دلم میدونم آخرش دلم میمونه پای تو که کل زندگیش شدی
عاشق شو به عاشق شدن چیزی نمونده پاییز منو به دستای گرمت رسونده 
ببین چجوری آسمون داره میباره میریم زیر بارون اگه چشمات بذاره
هرچی که میخوام دارم الان که تو هستی ببین چطور به این دل ساده نشستی
آشوبه قلب من میتونی آرومش کنی اونی که الان وصله به جونم شده تویی
نمیشه باورش دلم میدونم آخرش دلم میمونه پای تو که کل زندگیش شدی
آشوبه قلب من میتونی آرومش کنی اونی که الان وصله به جونم شده تویی
نمیشه باورش دلم میدونم آخرش دلم میمونه پای تو که کل زندگیش شدی





:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: