دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام بی من مرو
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام بی من مرو

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام بی من مرو، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای بی من مرو با صدای حجت اشرف زاده از شب صدا

…آرشیو سایت…

Download Ahang Jadid Hojat Ashrafzadeh – Bi Man Maroo

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام بی من مرو

 

متن آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام بی من مرو

پوشیده چون جان می روی اندر میان جان من
سرو خرامان منی، ای رونق بستان من
چون می روی بی من مرو، ای جان جان بی تن مرو
وز چشم من بیرون مشو، ای مشعل تابان من
هفت آسمان را بر درم، وز هفت دریا بگذرم
چون دلبرانه بنگری در جان سرگردان من
وز لطف تو چون جان شدم، از خویشتن پنهان شدم
ای هستِ تو پنهان شده در هستیِ پنهان من

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام بی من مرو

پوشیده چون جان می روی اندر میان جان من
سرو خرامان منی، ای رونق بستان من
چون می روی بی من مرو، ای جان جان بی تن مرو
وز چشم من بیرون مشو، ای مشعل تابان من
هفت آسمان را بر درم، وز هفت دریا بگذرم
چون دلبرانه بنگری در جان سرگردان من
وز لطف تو چون جان شدم، از خویشتن پنهان شدم
ای هستِ تو پنهان شده در هستیِ پنهان من

حجت اشرف زاده بی من مرو

دانلود آهنگ های حجت اشرف زاده

همچنین ببینید:

حجت اشرف زاده





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: