دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی راضیم ازت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام راضیم ازت

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام راضیم ازت کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده راضیم ازت با صدای علیرضا طلیسچی از شب صدا

Download New Music Alireza Talischi – Raziam Azat

تو هیچیت نمیشه ولی من تو جوونی به آخر رسیدم

راضیم ازت یه جوری دلت رفته که یه رویا شدی فقط

علیرضا طلیسچی راضیم ازت

 

دانلود آهنگ راضیم ازت از علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی جزء چهره های مطرح موسیقی پاپ می باشد.

این خواننده دارای شهرت بسیار زیادی می باشد، طوری که در بین جوانان، مردان،زنان کلی طرفدار دارد.

طلیسچی اسم اثر جدید خود را به کاربران معرفی کرد.

زمان پخش این اثر مشخص نیست.

متن آهنگ راضیم ازت از علیرضا طلیسچی

درست تویی من غلطم منی که حرفات تو کتم نمیره چون دلم گیره
با هر اشتباهی که توشم این چیزا که میگی توی گوشم نمیره چون دلم گیره
تو هیچیت نمیشه ولی من تو جوونی به آخر رسیدم
راضیم ازت یه جوری دلت رفته که یه رویا شدی فقط
درستشم همینه و همه این گریه ها غلط
راضیم ازت تو با دلت با خودت اصلا بد نمی کنی
خودتو با فکرای بد اذیت نمیکنی راضیم ازت

 





:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: