دانلود آهنگ افشین آذری به یارم بگید
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید افشین آذری به نام یارم بگید

دانلود آهنگ افشین آذری به نام یارم بگید کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده یارم بگید با صدای افشین آذری از شب صدا

Download New Music Afshin Azari – Be Yaram Begid

موزیک: افشین آذری, ترانه: مصطفی ربیعی, تنظیم: مجید الماسی

به یارم بگید بسشه دیگه وقتشه بیا طاقتم تمومه

به یارم بگید حالمو احوالمو بگید داشتنش آرزومه

افشین آذری به یارم بگید

 

متن آهنگ افشین آذری یارم بگید

آشفته در خانه خانه ی ویرانه با دل دیوانه چشم انتظاری
این قلب بیچاره تشنه ی دیداره حتما خبر داره ما در چه حالیم
به یارم بگید خوب من محبوب من آخه با تو من چه کردم
به یارم بگید بی کسم دلواپسم بیا دور تو بگردم
به یارم بگید بسشه دیگه وقتشه بیا طاقتم تمومه
به یارم بگید حالمو احوالمو بگید داشتنش آرزومه

آغوشتو وا کن دلشوره برپا کن قلبمو شیدا کن بسه جدایی
از بی کسی مردم بی تو کم آوردم هی بغضمو خوردم پس تو کجایی
دنیای من سرده تنهایی نامرده با من چیکار کرده درد جدایی
عکسی که تو قابه قلبی که بی تابه ساعتی که خوابه میگن کجایی
به یارم بگید خوب من محبوب من آخه با تو من چه کردم
به یارم بگید بی کسم دلواپسم بیا دور تو بگردم
به یارم بگید بسشه دیگه وقتشه بیا طاقتم تمومه
به یارم بگید حالمو احوالمو بگید داشتنش آرزومه

افشین آذری یارم بگید

دانلود آهنگ جدید,
Be Yaram Begid,
یارم بگید,
دانلود آهنگ یارم بگید,
دانلود آهنگ افشین آذری,
دانلود آهنگ افشین آذری به نام یارم بگید,
دانلود فول آلبوم افشین آذری,
دانلود همه ی آهنگ های افشین آذری,
متن آهنگ یارم بگید از افشین آذری,
دانلود آهنگ جدید یارم بگید از افشین آذری,
Afshin Azari,
افشین آذری,
دانلود آهنگ های افشین آذری,





:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: