دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده بی قرارم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام بی قرارم

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام بی قرارم کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بی قرارم با صدای محسن ابراهیم زاده از شب صدا

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – Bighararam

بیا برگرد از این شبا دلم پره آخه دل از دلت دل نمیبره

بیا پیشم از حاله دل برات بگم به خاطرت با دنیا من بهم زدم

محسن ابراهیم زاده بی قرارم

 

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده بی قرارم

بیا برگرد از این شبا دلم پره آخه دل از دلت دل نمیبره
بیا پیشم از حاله دل برات بگم به خاطرت با دنیا من بهم زدم

بیا پیشم ببین که بی هوا شدم نفس نبود که داد بی صدا شدم
ببین حاله این دل خرابه و نفس نفس نبود تو عذابه و

بیقرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم
بیقرارم منو شهرو قدم بارونو نم بیقرارم

بیقرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم
بیقرارم منو شهرو قدم بارونو نم بیقرارم

دلی که میبره از آدما پره از هرچی که پیش اومده حسابی دلخوره
عذاب میکشم یه آه میکشم نمیدونی که این روزا نیستی چه میکشم

بیقرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم
بیقرارم منو شهرو قدم بارونو نم بیقرارم

بیقرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم
بیقرارم منو شهرو قدم بارونو نم بیقرارم

محسن ابراهیم زاده بی قرارم

دانلود آهنگ جدید,
Bighararam,
بی قرارم,
دانلود آهنگ بی قرارم,
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده,
دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام بی قرارم,
دانلود فول آلبوم محسن ابراهیم زاده,
دانلود همه ی آهنگ های محسن ابراهیم زاده,
متن آهنگ بی قرارم از محسن ابراهیم زاده,
دانلود آهنگ جدید بی قرارم از محسن ابراهیم زاده,
Mohsen Ebrahimzadeh,
محسن ابراهیم زاده,
دانلود آهنگ های محسن ابراهیم زاده,





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: