دانلود آهنگ حمید هیراد جنجال
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام جنجال

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام جنجال کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده جنجال با صدای حمید هیراد از شب صدا

Download New Music Hamid Hiraad – Janjal

ای دل غم دیده ی من تا سحر بیدار باش تا ابد تکرار در تکرار در تکرار باش

عمر مرا گرفت گیسو کافرش وقتی جوون بودم مردم به خاطرش

حمید هیراد جنجال

 

متن آهنگ حمید هیراد جنجال

ای دل غم دیده ی من تا سحر بیدار باش تا ابد تکرار در تکرار در تکرار باش
عمر مرا گرفت گیسو کافرش وقتی جوون بودم مردم به خاطرش
حسم شبیه اون راه آهنیه که عاشق شده ولی رفته مسافرش
جنجال رویش را تمام شهر میبینن اما کنار من نقاب دیگری دارد

حمید هیراد جنجال

دانلود آهنگ جدید,
Janjal,
جنجال,
دانلود آهنگ جنجال,
دانلود آهنگ حمید هیراد,
دانلود آهنگ حمید هیراد به نام جنجال,
دانلود فول آلبوم حمید هیراد,
دانلود همه ی آهنگ های حمید هیراد,
متن آهنگ جنجال از حمید هیراد,
دانلود آهنگ جدید جنجال از حمید هیراد,
Hamid Hiraad,
حمید هیراد,
دانلود آهنگ های حمید هیراد,





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: