دانلود آهنگ محمد طاهر شبیه من
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید محمد طاهر به نام شبیه من

دانلود آهنگ محمد طاهر به نام شبیه من کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده شبیه من با صدای محمد طاهر از شب صدا

Download New Music Mohammad Taher – Shabihe Man

ترانه و موزیک: محمد طاهر و شاهین شیخی, تنظیم: علی تیرداد

کی میخواست از اون اول اینجوری بشه برگرد کاشکی عشقو با تو تجربش نمیکردم

کاشکی خاطره های اتاقت و بوی عطر تو منو دیوونه نمیکردن چرا حرفتو نمیفهمم

محمد طاهر شبیه من

 

متن آهنگ محمد طاهر شبیه من

کی میخواست از اون اول اینجوری بشه برگرد کاشکی عشقو با تو تجربش نمیکردم
کاشکی خاطره های اتاقت و بوی عطر تو منو دیوونه نمیکردن چرا حرفتو نمیفهمم
اگه فکر میکنی بعد من کسی رو میبینی شبیه من باشه هرجوری راحتی خب بیخیال اصلا هرچی که شد
اگه فکر میکنی بعد من کسی رو میبینی شبیه من باشه هرجوری راحتی خب بیخیال اصلا هرچی که شد

گفتی دوریت خوبه واسم و رفتی و آروم شکست دلی که دادم دستت الان دیگه رفته
از همه میشنوم کجایی یه لبخند سرد نه حقم نبود میگن اون در حدم نبود
اگه فکر میکنی بعد من کسی رو میبینی شبیه من باشه هرجوری راحتی خب بیخیال اصلا هرچی که شد
اگه فکر میکنی بعد من کسی رو میبینی شبیه من باشه هرجوری راحتی خب بیخیال اصلا هرچی که شد

محمد طاهر شبیه من

 





:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: