دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده تو بگو
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تو بگو

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام تو بگو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده تو بگو با صدای محسن ابراهیم زاده از شب صدا

Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh – To Bego

نیستی رفتی کسی نه نیومده سر نزده

اشتباهی از منو این دله من سر نزده

محسن ابراهیم زاده تو بگو

 

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده تو بگو

نیستی رفتی کسی نه نیومده سر نزده

اشتباهی از منو این دله من سر نزده

نیستی این دل واسه تو دل دلو دل دل میکنه

آخه حاله تو بده

هی میگی جای من این روزا کی پیشت اومده

نه نداره چاره این دله بیچاره

نداره نه نداره

آخه جز غصه ی دوریه تو کاری نداره

که نداره

نه نه نه نه نداره چاره این دله بیچاره نداره نه نداره

آخه جز غصه ی دوریه تو کاری نداره که نداره

نه صبر میکنم واسه تو بگو تا کی

به شرطی که به من نگی تو هی تو به بازی نگیر دله منو هی

نه نداره چاره این دله بیچاره نداره

نه نداره

آخه جز غصه ی دوریه تو کاری نداره که نداره

نه نه نه

نه نداره چاره این دله بیچاره نداره نه نداره

آخه جز غصه ی دوریه تو کاری نداره که نداره

محسن ابراهیم زاده تو بگو

 





:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: