نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید عمران طاهری به نام ای دل ای دل

دانلود آهنگ عمران طاهری به نام ای دل ای دل کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ای دل ای دل با صدای عمران طاهری از شب صدا

Download New Music Emran Taheri – Ey Del Ey Del

پیدا نمیشه مثلت جا تو بخواد بگیره واسه این حرفا دیره نداره دنیا مثلت

دلم و بزن به اسمت ای دل ای دل ای دل

عمران طاهری ای دل ای دل

 

متن آهنگ عمران طاهری ای دل ای دل

پیدا نمیشه مثلت جا تو بخواد بگیره واسه این حرفا دیره نداره دنیا مثلت
دلم و بزن به اسمت ای دل ای دل ای دل
هر چی بگی قبوله هر چی بخوای رو چشمم
هواتو دارم عشقم همه چی خوبه با تو همه چی من برا تو ای دل ای دل ای دل
کاش یه کمی دلت به دلم حس داشت یه کم ای کاش منو فکرت راحت میزاشت
کاش یه کمی راه می اومدی با قلبم یه کم ای کاش دلت عاشق میشد کم کم
دانلود آهنگ عمران طاهری ای دل ای دل

من همه جوره هستم پای تموم حرفام پای تموم قولام بگو تو هستی یا نه
بگو دل و بستی یا نه ای دل ای دل ای دل
سر به سرم میزاری اما حواس من هست تو رو نمیدم از دست
در دلم رو بستم پای همه چیش هم هستم ای دل ای دل ای دل
کاش یه کمی دلت به دلم حس داشت یه کم ای کاش منو فکرت راحت میزاشت
کاش یه کمی راه می اومدی با قلبم یه کم ای کاش دلت عاشق میشد کم کم

عمران طاهری ای دل ای دل

            





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: