دانلود آهنگ محسن جمال شب تولد
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید محسن جمال به نام شب تولد

دانلود آهنگ محسن جمال به نام شب تولد کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده شب تولد با صدای محسن جمال از شب صدا

Download New Music Mohsen Jamal – Shabe Tavalod

جای تو خالیه هنوز اینجا کنارم

درست یه ساله که من تورو ندارم

محسن جمال شب تولد

 

متن آهنگ محسن جمال شب تولد

جای تو خالیه هنوز اینجا کنارم

درست یه ساله که من تورو ندارم

این خاطرات لعنتی یادم نرفته

خوب میدونم اونی که رفته دیگه رفته

اون که میگه دوستت داره همش دروغه

نیستی ببینی که چقدر امشب شلوغه

هر جا رو میبینم فقط تو روبرومی

هیچکی نمیدونه که امشب آرزومی

اون که میگه دوستت داره همش دروغه

نیستی ببینی که چقدر امشب شلوغه

هر جا رو میبینم فقط تو روبرومی

هیچکی نمیدونه که امشب آرزومی

شب تولد منه هیچی نمیخوام

هیچکی نمیفهمه چقد من تورو میخوام

اگه هنوز دوستم داری برگرد کنارم

من دیگه طاقت نبودتو ندارم

شب تولد منه هیچی نمیخوام

هیچکی نمیفهمه چقد من تورو میخوام

اگه هنوز دوستم داری برگرد کنارم

من دیگه طاقت نبودتو ندارم

اون که میگه دوستت داره همش دروغه

نیستی ببینی که چقدر امشب شلوغه

هر جا رو میبینم فقط تو روبرومی

هیچکی نمیدونه که امشب آرزومی

اون که میگه دوستت داره همش دروغه

نیستی ببینی که چقدر امشب شلوغه

هر جا رو میبینم فقط تو روبرومی

هیچکی نمیدونه که امشب آرزومی

محسن جمال شب تولد

دانلود آهنگ جدید,
Shabe Tavalod,
شب تولد,
دانلود آهنگ شب تولد,
دانلود آهنگ محسن جمال,
دانلود آهنگ محسن جمال به نام شب تولد,
دانلود فول آلبوم محسن جمال,
دانلود همه ی آهنگ های محسن جمال,
متن آهنگ شب تولد از محسن جمال,
دانلود آهنگ جدید شب تولد از محسن جمال,
Mohsen Jamal,
محسن جمال,
دانلود آهنگ های محسن جمال,





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: