دانلود آهنگ امو بند دلتو زدم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید امو بند به نام دلتو زدم

دانلود آهنگ امو بند به نام دلتو زدم کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دلتو زدم با صدای امو بند از شب صدا

Download New Music Emo Band – Deleto Zadam

دلتو زدم گفتی که بدم آخه چه زود از چشت افتادم

حرفاتو زدی راه نیومدی با دلی که خودم دست تو دادم

امو بند دلتو زدم

 

متن آهنگ امو بند دلتو زدم

پخش بزودی از شب صدا …

دلتو زدم گفتی که بدم آخه چه زود از چشت افتادم
حرفاتو زدی راه نیومدی با دلی که خودم دست تو دادم
بد کردی باهام کی اومده به جام آخه چه جوری ببرمت از یادم
بریدم از عشق هیجی نیست تهش فقط همه غصه هاش مال من موند
شب بیداریام بغض و گریه هام کی تو این شبا یکم به فکر من بود
عوض شده راهت چه راحته برات اون همه خبی کردم انگاری کم بود

امو بند دلتو زدم

 

دانلود آهنگ جدید,
Deleto Zadam,
دلتو زدم,
دانلود آهنگ دلتو زدم,
دانلود آهنگ امو بند,
دانلود آهنگ امو بند به نام دلتو زدم,
دانلود فول آلبوم امو بند,
دانلود همه ی آهنگ های امو بند,
متن آهنگ دلتو زدم از امو بند,
دانلود آهنگ جدید دلتو زدم از امو بند,
Emo Band,
امو بند,
دانلود آهنگ های امو بند,





:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: