دانلود آهنگ رضا یزدانی سوفی و دیوانه
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام سوفی و دیوانه

دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام سوفی و دیوانه کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده سوفی و دیوانه با صدای رضا بزدانی از شب صدا

Download New Music Reza Yazdani – Soofi Va Divaneh

من تو شبِ تاریکم به شکست نزدیکم

رویاهام کوتاهِ تو یه چراغ روشن

رضا یزدانی سوفی و دیوانه

 

متن آهنگ رضا یزدانی سوفی و دیوانه

من تو شبِ تاریکم

به شکست نزدیکم

رویاهام کوتاهِ

تو یه چراغ روشن

وسط شب من

که بدون ماهِ

من آخرین آوازم

خودمو با سازم

تو مترو میخونم

تو بازی تقدیری

تَه قصه میری

من اینجا میمونم

با دستات منو رد کن از

این روزای سیاه

راه منو روشن کن فانوس ماه

فانوس ماه

من یه بی پناه تو موجی که منو با خودش میبره

تو دختر ماه که یه لبخندت سرنوشتمو میخره

با دستات منو رد کن از

این روزای سیاه

راه منو روشن کن فانوس ماه

فانوس ماه

شهر یه سگ ولگرده

که تنش زخمه

شب تا صبح بیداره

ما گربه های هار

توی یه سطلیم

که پر از آشغاله

با دستات منو رد کن از

این روزای سیاه

راه منو روشن کن فانوس ماه

با دستات منو رد کن از

این روزای سیاه

راه منو روشن کن فانوس ماه

فانوس ماه

رضا یزدانی سوفی و دیوانه

دانلود آهنگ جدید,
Soofi Va Divaneh,
سوفی و دیوانه,
دانلود آهنگ سوفی و دیوانه,
دانلود آهنگ رضا یزدانی,
دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام سوفی و دیوانه,
دانلود فول آلبوم رضا یزدانی,
دانلود همه ی آهنگ های رضا یزدانی,
متن آهنگ سوفی و دیوانه از رضا یزدانی,
دانلود آهنگ جدید سوفی و دیوانه از رضا یزدانی,
Reza Yazdani,
رضا یزدانی,
دانلود آهنگ های رضا یزدانی,





:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: