دانلود آهنگ پدرام پالیز اول مجلس
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید پدرام پالیز به نام اول مجلس

دانلود آهنگ پدرام پالیز به نام اول مجلس کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده مجلس با صدای پدرام پالیز از شب صدا

Download New Music Pedram Paliz – Avale Majles

باز منو پیمونه و دلبری تو که پنهونه به دلم آتیش زده به دلی که حالا مجنونه
از دور نگاتو دیدم مغرور بودناتو دیدم اما هیچوقت اهمیت ندادنتو نفهمیدم

پدرام پالیز اول مجلس

 

متن آهنگ پدرام پالیز اول مجلس

پخش بزودی از شب صدا …

باز منو پیمونه و دلبری تو که پنهونه به دلم آتیش زده به دلی که حالا مجنونه
از دور نگاتو دیدم مغرور بودناتو دیدم اما هیچوقت اهمیت ندادنتو نفهمیدم
من از اول مجلس شدم از نگاهت بی حس تو خیلی ماهی من اشتباهی خارج میشم از دسترس
کاری کردی همیشه بدونم چطور بند میاد زبونم وقتی میبینم که میبینه منو دلبر ابرو کمونم

پدرام پالیز اول مجلس

دانلود آهنگ جدید,
Avale Majles,
اول مجلس,
دانلود آهنگ اول مجلس,
دانلود آهنگ پدرام پالیز,
دانلود آهنگ پدرام پالیز به نام اول مجلس,
دانلود فول آلبوم پدرام پالیز,
دانلود همه ی آهنگ های پدرام پالیز,
متن آهنگ اول مجلس از پدرام پالیز,
دانلود آهنگ جدید اول مجلس از پدرام پالیز,
Pedram Paliz,
پدرام پالیز,
دانلود آهنگ های پدرام پالیز,





:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: