دانلود آهنگ میثم ابراهیمی ریکاوری
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام ریکاوری

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام ریکاوری کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ریکاوری با صدای میثم ابراهیمی از شب صدا

Download New Music Meysam Ebrahimi – Recovery

ترانه: , موزیک: , تنظیم: مسعود جهانی

اومدی بازی بدی دلو بری آره آخه دیوونه قد من کی دوست داره
نمیدونم چی شد پس زدی این دلو کجایی ببینی دلم چه حالی داره

“تیتراژ سریال ریکاوری”

میثم ابراهیمی ریکاوری

 

متن آهنگ میثم ابراهیمی ریکاوری

اومدی بازی بدی دلو بری آره آخه دیوونه قد من کی دوست داره
نمیدونم چی شد پس زدی این دلو کجایی ببینی دلم چه حالی داره
عشق تو دارو ندار دلم بود خاطره هام همه با تو قشنگ بود
نبودت سختمه نگو که حقمه زیادی دوست داشتم این گناه من بود
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات

تموم زندگیمو گذاشتم زیر پات نیاوردی نیاوردی حتی خم به اون ابروت
هرجا میری ولی پشت من بد نگی جون من پشت سرم نگی بد بود
عشق تو دارو ندار دلم بود خاطره هام همه با تو قشنگ بود
نبودت سختمه نگو که حقمه زیادی دوست داشتم این گناه من بود
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات

میثم ابراهیمی ریکاوری

دانلود آهنگ جدید,
Recovery,
ریکاوری,
دانلود آهنگ ریکاوری,
دانلود آهنگ میثم ابراهیمی,
دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام ریکاوری,
دانلود فول آلبوم میثم ابراهیمی,
دانلود همه ی آهنگ های میثم ابراهیمی,
متن آهنگ ریکاوری از میثم ابراهیمی,
دانلود آهنگ جدید ریکاوری از میثم ابراهیمی,
Meysam Ebrahimi,
میثم ابراهیمی,
دانلود آهنگ های میثم ابراهیمی,





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: