دانلود آهنگ یونس علیپور جانان
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید یونس علیپور به نام جانان

دانلود آهنگ یونس علیپور به نام جانان کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده جانان با صدای یونس علیپور از شب صدا

Download New Music Younes Alipour – Janan

جان و جانان تویی بدتر از جانم تویی

دل پریشانی نکن چون که جانانم تویی

یوسف علیپور جانان

 

متن آهنگ یونس علیپور جانان

جان و جانان تویی بدتر از جانم تویی

♫♫♫
دل پریشانی نکن چون که جانانم تویی

♫♫♫
دوستت دارم ببین بی تو میمیرد دلم

♫♫♫
از نگاه عاشقت عشق میگیرد دلم

♫♫♫
به دریا میزنم دل را بگویم دوستت دارم

♫♫♫
بگویم خواب می بینم تو را چشمان بیدارم

♫♫♫
بگویم دوستت دارم ببینی مشت بازم را

♫♫♫
چرا باید نگه دارم میان سینه رازم را

♫♫♫
جان و جانان تویی بدتر از جانم تویی

♫♫♫
دل پریشانی نکن چون که جانانم تویی

♫♫♫
دوستت دارم ببین بی تو میمیرد دلم

♫♫♫
از نگاه عاشقت عشق میگیرد دلم

♫♫♫
جان و جانان تویی بدتر از جانم تویی

♫♫♫
دل پریشانی نکن چون که جانانم تویی

♫♫♫
دوستت دارم ببین بی تو میمیرد دلم

♫♫♫
از نگاه عاشقت عشق میگیرد دلم

یونس علیپور جانان

دانلود آهنگ جدید,
Janan,
جانان,
دانلود آهنگ جانان,
دانلود آهنگ یونس علیپور,
دانلود آهنگ یونس علیپور به نام جانان,
دانلود فول آلبوم یونس علیپور,
دانلود همه ی آهنگ های یونس علیپور,
متن آهنگ جانان از یونس علیپور,
دانلود آهنگ جدید جانان از یونس علیپور,
Younes Alipour,
یونس علیپور,
دانلود آهنگ های یونس علیپور,





:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: