دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام سفر نرو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام سفر نرو

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام سفر نرو، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای سفر نرو با صدای حجت اشرف زاده از شب صدا

Download Ahang Jadid Hojat Ashrafzadeh – Safar Naro

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام سفر نرو

 

متن آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام سفر نرو

نرو به هوای تو من به صدای تو من به دنیای تو من وابسته شدم
که به جان تو من شکسته شدم
سفر نرو دلم گرفته غم گرفته روزگارم رفیق روز بی قراری بی قرارم بی قرارم

♪♫♪

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام سفر نرو

سرم به شانه ی تو و سفر بهانه تو و ببین که دل نمیکنم نرو که عاشقت منم
سفر نرو دلم گرفته غم گرفته روزگارم رفیق روز بی قراری بی قرارم بی قرارم
سرم به شانه ی تو بود سفر بهانه تو بود سرم به شانه ی تو بود سفر بهانه تو بود

حجت اشرف زاده سفر نرو

دانلود آهنگ های حجت اشرف زاده





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: