دانلود آهنگ امیر تتلو من باهات قهرم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو من باهات قهرم

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام من باهات قهرم کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده من باهات قهرم با صدای امیر تتلو از جوان ریمیکس

Download New Music Amir Tataloo – Man Bahat Ghahram

امیر تتلو من باهات قهرم

 

بزودی می توانید جدیدترین موزیک امیر تتلو عزیز را از سایت دانلود نمایید.

ساخته جدید امیر تتلو، من باهات قهرم نام گرفته است.

جهت دانلود آهنگ جدید امیر تتلو به انتهای مطلب مراجعه نمایید.

جدیدترین اثر امیر تتلو در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ من باهات قهرم از امیر تتلو

مین میگم برگرد من میگم اینجا خوبه بی تو

من میگم ول کن واسه من کل زندگیتو

من میگم قلبم نمیتپه بی تو

میتپه ولی خوب یه چی دیگه ای تو

من ازت میخوام که واسه من سفر کنی

نه تو اصلا تو دوس داری که خطر کنی

اه میگذرونم من هر طوری بشه

همه روزام شدن یه شعر

امیر تتلو من باهات قهرم





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید امیر تتلو,دانلود آهنگ من باهات قهرم,من باهات قهرم,امیر تتلو,Man Bahat Ghahram,Amir Tataloo,متن آهنگ من باهات قهرم از امیر تتلو, ,
:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: