دانلود آهنگ Sinan Ozen به نام Seni Düşünüyorum
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید Sinan Ozen Seni Düşünüyorum

دانلود آهنگ Sinan Ozen به نام Seni Düşünüyorum کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده Seni Düşünüyorum با صدای Sinan Ozen از جوان ریمیکس

Download New Music Sinan Ozen – Seni Düşünüyorum

Sinan Ozen Seni Düşünüyorum

 

Sinan Ozen عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید Sinan Ozen، Seni Düşünüyorum نام گرفته است.

جدیدترین اثر Sinan Ozen در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ Seni Düşünüyorum از Sinan Ozen

Izdırabım sensiz, dünyam yıkılmış
Kalbime sanki çivi çakılmış
Gözyaşlarım bana benden yakınmış
Yine de seni düşünüyorum
Izdırabım sensiz, dünyam yıkılmış
Kalbime sanki çivi çakılmış
Gözyaşlarım bana benden yakınmış
Yine de seni düşünüyorum
Nefret ediyorum ben, ben olduğuma
Hayatımda bir de sen olduğuna
Yazık olsun, yazık ağladığma
Yine de seni düşünüyorum
Nefret ediyorum ben, ben olduğuma
Hayatımda bir de sen olduğuna
Yazık olsun, yazık ağladığma
Yine de seni düşünüyorum
Gökyüzü karanlık, yıldız yok iken
Fırtınalı deniz yol vermez iken
Harcanan ömrümün derdi çok iken

آهنگ Sinan Ozen به نام Seni Düşünüyorum

Yine de seni düşünüyorum
Gökyüzü karanlık, yıldız yok iken
Fırtınalı deniz yol vermez iken
Harcanan ömrümün derdi çok iken
Yine de seni düşünüyorum
Nefret ediyorum ben, ben olduğuma
Hayatımda bir de sen olduğuna
Yazık olsun, yazık ağladığma
Yine de seni düşünüyorum
Nefret ediyorum ben, ben olduğuma
Hayatımda bir de sen olduğuna
Yazık olsun, yazık ağladığma
Yine de seni düşünüyorum
Nefret ediyorum ben, ben olduğuma
Hayatımda bir de sen olduğuna
Yazık olsun, yazık ağladığma
Yine de seni düşünüyorum

Sinan Ozen Seni Düşünüyorum





:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: