دانلود ریمیکس گرشا رضایی دریا نمیرم
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود ریمیکس گرشا رضایی دریا نمیرم

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس گرشا رضایی بنام دریا نمیرم با متن و دو کیفیت عالی

Remix : Vahid Shad

Download New Remix Garsha Rezaei Darya Nemiram With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

گرشا رضایی دریا نمیرم

 

شنوندگان عزیز هم اکنون می توانید جدیدترین ریمیکس گرشا رضایی را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

این ریمیکس به آهنگ دریا نمیرم تعلق دارد.

ریمیکس این اثر به عهده وحید شاد عزیز می باشد.

همچنین می توانید ورژن اصلی این موزیک را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ گرشا رضایی دریا نمیرم

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ دریا نمیرم گرشا رضایی

پای تو گیرم من یه چند وقته

که بعد رفتنت دریا نمیرم

میترسم آخه بی هوا بارون بیاد

دست کیو باید بگیرم

هرشب تو رویا من تورو

میبینمت میگی کنارم خوبه حالت

میخندی و باز من گلای صورتی

میذارم عشقم روی شالت

بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم

همونم که برای دیدن تو بیقرارم

نرو از روزگارم که من طاقت ندارم

منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم

ریمیکس جدید گرشا رضایی دریا نمیرم

پس بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم

همونم که برای دیدن تو بیقرارم

نرو از روزگارم که من طاقت ندارم

منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم

ما میرسیم بازم بهم

دنیا اگه وارونه شه

پاییز منم بارون تویی

زیبایی پاییز به این بارونشه

باورنکن تنهاییو

دل کندنو یادم نده

از قلب من دوری نکن

حالا که حال هردوتاییمون بده

بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم

همونم که برای دیدن تو بیقرارم

نرو از روزگارم که من طاقت ندارم

منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم

پس بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم

همونم که برای دیدن تو بیقرارم

نرو از روزگارم که من طاقت ندارم

منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم

ریمیکس گرشا رضایی دریا نمیرم





:: برچسب‌ها: دانلود ریمیکس جدید ,دانلود ریمیکس جدید گرشا رضایی,ریمیکس دریا نمیرم از گرشا رضایی,Garsha Rezaei,گرشا رضایی,دانلود آهنگ دریا نمیرم,ریمیکس دریا نمیرم,ریمیکس جدید گرشا رضایی,گرشا رضایی دریا نمیرم,ریمیکس گرشا رضایی دریا نمیرم ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: