دانلود آهنگ بهنام خلاء حالت اخموت
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید بهنام خلاء حالت اخموت

دانلود آهنگ بهنام خلاء به نام حالت اخموت کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده حالت اخموت با صدای بهنام خلاء از جوان ریمیکس

Download New Music Behnam Khala – Halate Akhmoot

بهنام خلاء حالت اخموت

 

بهنام خلاء عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید بهنام خلاء، حالت اخموت نام گرفته است.

جدیدترین اثر بهنام خلاء در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ حالت اخموت از بهنام خلاء

ورس ۱
دلتنگ روزهایی شدم که بودی همیشه پَلوم
رفتی شدی مثل همه حرفا که موندن توگلوم
میگفتی مثل من کسی هیچ موقع واسه تو نبود
ازاون همه خاطره موند واسم یه جفت چشم کبود
آرامشم نوازش موهای مشکی لَخت تو
میترسم از این خونه از دلتنگیای بعدتو
میترسم از اینکه بگی دیگه نمیشم مَرد تو
آبیه رو اتیشم هرجاباشه حتی حرف تو
میدونی من نمیتونم بی تو یه لحظه سر کنم
گلایی که واست خریدمو نگو پرپر کنم
نخواه که عکسامونواز دیوار خونه جمع کنم
برگرد نذار از ارتفاع چشم تو پرتم کنن
دلتنگ لبهای توام سرخی و طعمش
این زندگی بی تو نمی ارزه به بعدش
روزها همش تکراری و شبا چقدر زشت  اَه
فراری ام از تو خودم این مغز سرکش
من تورودوستتدارم واسه رفتارای  لوست پایَم

آهنگ جدید بهنام خلاء خالت اخموت

ورس ۲
مثله دوتا خورشیدِزیراون دو
ابروت
چشمامومیبندم نفس میکشم ازبوت
تنت بلور صورتِ ماه من مات و مبهوت
جذابه واسم حتی اون حالت اخموت
مثله شبنم صبح زلاله تن حریرت
خوشِ عمری که تو باشی اگه دلیلش
 
ورس رپ
هربارخواستم بهت زنگ بزنم نشد میدونی مغرورم دیگه
هرباربهت گیر دادم قهرکردی نفهمیدی منظورم چیه
قایمکی گریه میکردی یا پَرتو میچیدن من بودم پیشت
اما الان انقدبدشدیم که راحت رد میشیم از رو همدیگه
پیشمی عالی ام حالم خوب
من با تو میشم از این عالم دور
میبُرم از ادمای نامربوط
بی تو آفم و دیگه نی سازم کوک
ببین کسی نی آس دلم
جفت نیومد یه بار این تاس دلم
کاش میشد که بشه این فاصله کم
جای خالیته که الان صاحبشم

بهنام خلاء حالت اخموت





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید بهنام خلاء,دانلود آهنگ حالت اخموت,حالت اخموت,بهنام خلاء,Halate Akhmoot,Behnam Khala,متن آهنگ حالت اخموت از بهنام خلاء, ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: