دانلود آهنگ فضل تغییر
نوشته شده توسط : شب صدا

دانلود آهنگ جدید فضل تغییر

دانلود آهنگ فضل به نام تغییر کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده تغییر با صدای فضل از جوان ریمیکس

Download New Music Fazl – Tagheer

فضل تغییر

 

فضل عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید فضل، تغییر نام گرفته است.

جدیدترین اثر فضل در سبک رپ قرار دارد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده جوان.

متن آهنگ تغییر از فضل

بزار یکم لش کنم روتخت
دنیا رو تغییر بدم
تغییر‌میدم این دنیارو برات
با اینکه رو ابن تختم چتم
من از ضعیفاحکم نمیگیرم
میدوعم تا بیفتم تو چاه
ابن شغالا از بین نمیرن
شیر رفته توی جلد روباهپول که اسمش میاد روهوا
میرن همه ادمای شهر
گل این باغچه خووار داره
خدا با بندش کرده یه قهر

کروس ۱
(من کل زندگیم واسه هدفم دویییدم اما
خوردم سره دوراهیه حرفا
برگشتم دوراهیه فرق داشت
دیگ خستم از این موناوو مهسا
من خورم رفتم قرانمو شهرزاد)

تغیییر میدن همه دینو ایمونو
نمیزارن اصلا دستت برسه
میدونم الان قصدت پرسه
نیتتت عین ذاتت نجسه

تغییر میدن همه قلبو روحتو
فک میکنن من کم چیزیم
ولی خب بازم موندم جونتو
میدونی پاره کردم بیشتر

غشای مامانو ضعفای اقام
انقد دوییدیم نداره نا
اگه حرف از پهلوی بزنی میگن
یذره لاپاش نداره شاه

رفقا عینهو جوجه ی مریض
واکسن نخورده هزار توام
میدونم اصلا فایده ای ندارت
تغییربده بعد بزار رو هم

هفتاد درصد مردای ابی
از همین حمالا میان
کرم بگیر بعد بشمارو بزن
دایی لندنه ولی زندایی ایران

از خودت درومدی بزار یکم بریم تو فاز
بی وفا زیاد شده میترسونن عینهو قاض

آهنگ جدید فضل تغییر

کروس۲
(من کل زندگیم واسه هدفم دویییدم اما
خوردم سره دوراهیه حرفا
برگشتم دوراهیه فرق داشت
دیگ خستم از این موناوو مهسا
من خورم رفتم قرانو شهرزاد)

دکلمه

(تنها اسب حیوان نیجیبی بودو و تنها اسب نماد روانی و استرسو اظطراب

تنها در جهان ما یکخطا موجب به یک اشتباه بزرگ میشد

تنها در جهان ما پشت هر خوبی بدی ایستاده است ؛چه بدی ها که نشد

به دختران ما چه کتک هایی نخوردند پسران و چه سوع استفاده هاییی نکردند پدران)
و
نمیخوااااام ااااصلا اشنا بشم
نصف رفاقا هول ماشین
متلا درحال فرهنگ سازییم
شاتکام بزن بگو اسکول ساسی
جای میرسی باید التماس کنی
بگی غلط کردم اقای قاضی
محرما جای عزا تریپ شخصبت
میکنب اره دختر بازی
بیو گرافی شبیه سلاطینه
اینجا بازیدی ولی شب ماشینه
ارشاد میزنه بم حاشیه
پولی که میبره از حاجیه
دردو مرض فرقی نداره
کوچرو متر کن الواتیه
باور نداره دوسش دارم‌من
بایدم اینطور قهر باشی که
وفتی پول رکورد ندارم
چطوری میخوام کار بدم بیرون
وقتی من عقب بمونم
مطعن باش باید شاخ بشن ایشون
میدونی من جاهایی بودم حتی با این سن کمم
مردا یی بودن اونجاها که دارن الانم جیغ میزنن
زجه های باتون این شهر هنو مونده روی تنم
توی تنهایی صد بار گفتم اروم میشم با بوی ننم
کروس ۳
(من کل زندگیم واسه هدفم دویییدم اما
خوردم سره دوراهیه حرفا
برگشتم دوراهیه فرق داشت
دیگ خستم از این موناوو مهسا
من خورم رفتم قرانو شهرزاد)

فضل تغییر





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید فضل,دانلود آهنگ تغییر,تغییر,فضل,Tagheer,Fazl,متن آهنگ تغییر از فضل, ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: