معرفی مرجعی برای دانش آموزان
نوشته شده توسط : شب صدا

معرفی مرجعی برای دانش آموزان

 

سایت ایران توشه

معرفی مرجعی برای دانش آموزان

یکی از چیزهایی که می تواند در روند آموزش به محصلان و به ویژه محصلان مقطع دبیرستان کمک شایانی کند، دسترسی به منابع ودانلود نمونه سوالات امتحانی و کنکورهای آزمایشی سنجش می باشد. دانش آموز با در اختیار داشتن نمونه سوالات درسی و کنکورهای آزمایشی هم می تواند با نحوه آزمون های درسی خود آشنا شود و هم می تواند برای مهمترین آزمون درسی خود یعنی کنکور آمادگی لازم را کسب نماید. حسن دسترسی داشتن به نمونه سوالات درسی و نمونه سوالات کنکورهای آزمایشی این است که می تواند دانش آموز را با روند طراحی سوالات و نحوه برگزاری آزمون آشنا کند

معرفی وب سایت ایران توشه

پایگاهی که قصد معرفی آن را داریم، وب سایت ایران توشه می باشد. این وب سایت با برآورده کردن این مهم، یعنی دانلود نمونه سوالات درسی و دانلود سوالات کنکورهای آزمایشی می تواند منبعی خوب در جهت این زمینه برای محصلان باشد.

نمونه سوالات از منابع معتبر تهیه می شود

مدیران این وب سایت سعی دارند که از نمونه سوالاتی درسی استفاده نمایند که از مدارس و آموزشگاه های معتبر باشند که بتوان با استفاده از آن، دانش آموزان را با نحوه برگزاری امتحانات و نحوه طرح پرسش ها آشنا کرد. کنکورهای آزمایشی نیز چون توسط خود سازمان سنجش برگزار می شود، می تواند دانش آموزان را با روند طرح سوالات را در کنکور آشنا نماید.

 

web site irantosheh

 

فعالیت وب سایت محدود به نمونه سوال نیست

البته این وب سایت زمینه فعالیت آن فقط منحصر به دانلود نمونه سوالات درسی و دانلود آزمون آزمایشی نمی شود و وب سایت ایران توشه تقریباً در همه زمینه های درسی برای محصلان نظام جدید فعال می باشد. از جمله فعالیت های دیگر این وب سایت دانلود کتب درسی، مطالب انگیزشی، جزوات درسی، دانلود گام به گام  و…. می باشد که می تواند مرجعی کامل برای دانش آموزان نظام جدید آموزشی و داوطلبان کنکور باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: